fredag, september 23, 2005

Varför ska det vara så svårt att komma på klatschig rubrik?

Min mobil är återfunnen och i min ägo igen.

Har packat väskor inför Palmedagarna. Jag har packat väskor inför otaliga konferenser och kongresser. Det innebär en massa plockande med papper i en konstig ställning. Jag står upp och lutar mig lätt framåt över bordet. Varje gång, jag säger det igen, varje gång får jag lite ont på ett ställe strax ovanför svanskotan. Enda gången jag känner av det där stället är när jag packar väskor och mappar inför arbetarrörelsearrangemang. Galet, helt galet! :)

Det doftar äppelkaka här i lilla lägenheten. Smaskigt värre.

Önskar er en trevlig helg! Det sägs att det ska bli sommarvärme i helgen. Vet inte vad jag ska säga om den saken. Ni som gillar sommar och sol: njut ordentligt!!!