måndag, januari 15, 2007

Well, it's just one of those days...

A säger:
så sant... apropå sladdar har jag en femton meter lång bredbandssladd hemma. det låter inte så mycket men är huuuur långt som helst!
A säger:
eller jo... det låter mycket!
M säger:
känner igen det där. du skulle bara se sladdarna till min nya hemmabioanläggning, till de bakre högtalarna......
A säger:
haha, kan tänka mig att det är samma grej... sladdar är grymt fula faktiskt.. särskilt vita.
A säger:
oh well, ytligheten är på topp idag tydligen!
M säger:
man måste ha såna dagar också
M säger:
och mina är som tur var grå, halvgenomskinliga och inte minst tunna......
A säger:
låter ganska fint, efter omständigheterna
M säger:
ja, som mitt rum ser ut syns de inte så mycket (går bakom bokhyllor, skrivbord m.m.) men en riktig sladdhärva blir det......
A säger:
finessen med min sladd är ju att jag ska kunna bära ut datorn i köket om jag får lust... men problemet är ju att jag inte kan dra den på nåt schysst sätt...

M säger:
sånt är lite jobbigt. Om det blir för mycket är ett tips att det finns hyfsat billiga trådlösa routrar att köpa, så slipper du sladden.....
A säger:
mmm, får se om det känns som ett stort problem i fortsättningen så får jag ta tag i det
M säger:
låter bra. Man får helt enkelt ställa sladdröra plus estetik på ena sidan och kostnad plus lite extra strålning genom kroppen på andra sidan, och fundera på vilket som väger över

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man behöver inte ha sladdar till allt. man kan köpa en dosa med fjärrkontroll. så slipper man allt om ihoptrasslade sladdar. idag behöver man inte ha sladd till sin dator heller.

7:22 fm  
Blogger Kotten said...

Kul sida. roliga inlägg.
härligt att läsa någons blogg med humor och alvar. har bloggat tidigare men har startat om på nytt.

9:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home