torsdag, december 02, 2004

2 december 2004

Jag vaknade i morse och upptäckte till min fasa att jag missat Allram! Slog upp ögonen vid sisådär 07.33. Det berodde nog på att jag köpte en ny telefon i helgen (som för övrigt är bra, det går att ta bilder med den och sådär. Ljudet när man pratar är däremot ingen jättehöjdare...) och jag har inte riktigt förstått hur man ställer in väckningen. Men, det är en kalenderdag imorgon också. Och innan dess kan jag ju kolla ikväll. Nog om detta!

Att promenera i Stockholm igår och checka julskyltningen på NK och kolla julklappar fick mig att längta rasande mycket efter att det ska bli jul! Så jag bestämde mig för att baka knäck idag. Blev gott och lite, lite bättre än förra gången. Då blev knäckarna lite mjuka, nu är de stenhårda. Den här gången funkade det även att göra kulprovet. ner med ingredienserna och vips!

Har funderat lite på det där hur snabbt det gick att bli Västeråsbo på riktigt. Jag har bott här sedan augusti och Anders i snart ett år. Skillnaden är att jag säger åka till Stockholm när jag ska åka till Stockholm. Anders säger åka hem. För mig är Västerås hem. Jag är störtkär i Västerås, trivs helt enormt bra här!

Slutskrivet, nu börjar ju snart That 70's show :)

0 Comments:

<< Home