torsdag, oktober 13, 2005

Angels

Jag sitter för tillfället och försöker pressa ur mig text. Det är tråkigt, texter brukar bli bättre av att få ta sig fram på ett friare sätt. Slutet på textpressandet anas i fjärran nu och det kommer bli så fantastiskt skönt när det är klart! Då kanske jag till och med kan blogga på ett ordentligt sätt igen. Varje gång jag satt mig och tänkt författa ett roligt inlägg har jag fått dåligt samvete för att jag inte skriver det där jag skjutit upp så länge (som jag nu pressar ur mig).

Torsdagen har ägnats åt bilåkning från Helsingborg med mamma och Janne. Vi lyssnade på Dan Browns Änglar och demoner och hade det så mysigt. Någonstans i Jönköpingstrakten beställde jag väckning av Janne lagom till Södertälje. Jag älskar sitta och titta ut med pirret i magen av att komma tillbaka till Stockholm igen. Södertälje, Salem, Masmo, Heron City. Det hela andas valrörelse, Sabina, pärlan och tre helt fantastiska veckor!

Jaja, back to pressandet. Imorgon ska jag luncha i Solna igen. Kanske kan bli någon sorts fredagstradition det här :)