torsdag, februari 23, 2006

Bokrea

I love bokrea. Det är det bästa som finns. Tog ut lagom mycket pengar och gav mig i väg till Akademibokhandeln i förmiddags. Men där gick luften ur mig fullständigt. Folk stressade och gav mig arga blickar för att jag inte rusade runt som de gjorde. De knuffades och hade sig också. Jag som bara ville köpa några böcker och kika runt lite. Men det blev inte en endaste liten bok, kom att tänka på att jag egentligen inte har råd att köpa några böcker och att vi definitivt inte har plats för fler böcker i lilla lägenheten. Så jag gick ut, gav mig iväg till expen och donade medlemsregister istället. Imorgon ska jag göra ett nytt försök med bokrean, för hur lite pengar man än har så blir man lycklig av böcker. Nudlar och gröt är billigt, det överlever man på. Men utan böcker blir det svårare.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja så är det faktiskt ! Utan böcker går det bara inte ! Mamma

12:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home