lördag, juli 29, 2006

På väg hemhem

Please be gentle
I'm still learning
Här kommer en hälsning till dig som kanske ska åka bil någonstans mellan Åkersberga och Västerås idag. Det ska jag också och vad ska jag säga... Ha tålamod med mig.
Sitter och äter bästa frukosten - ruccola och en halv avokado. Finns det egentligen något godare? Sitter och googlar ruccola nu för att kolla hur länge den håller sig i kylen. Favvan har nämligen smarrig ruccola i lösvikt så jag tänkte köpa med mig lite. Allt detta googlande får mig osökt att tänka på när jag chattade med Å på direktkontakten för massa år sen och hon skrev intressanta saker om olika konstiga frukter. Minns du?
Citet från Robbie Williams Advertising space

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja!!!! Anna så klart jag minns! Jag kan göra det igen om du vill!

Kram Åsa

12:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home