torsdag, juli 20, 2006

Och jag vill bara dansa

Let's not talk about the sorrows
Let's just say that oh my god
Let's go crazy for each other
And let's just fall in love...
Gårdagens farhåga om att jag skulle ha mycket tid och lite att göra nu när teorin är avklarad var rätt obefogad. Eller så har jag kanske kommit in i den där semesterlunken när allt tar lite mer tid än vanligt. Hur som helst har jag idag varit på morgonpromenad, haft filmmorgon med Oskar, varit på körskolan, shoppat lite på stan, plockat smultron, kört bil, färgat ögonfransarna, spelat Uno och Rim-memory samt köpt Winnerbäck-biljett utan att vare sig bli uttråkad eller känt att tiden går långsamt.
I början av nästa vecka hägrar Stockholm och som det ser ut nu blir det några dagar huvudstan innan jag tar mig tillbaka till Västerås, jobbet och fina, fina lägenheten. Och på måndag fyller min älskade stora lillasyster 20. Tjugo. Crazy!
Citatet från Marit Bergmans Let's just fall in love