onsdag, juli 19, 2006

Så mycket tid

Om idag inte var en ändlös landsväg
ochi natt en vild och krokig stig
om i morgon inte kändes så oändlig
Då är ensamhet ett ord som inte finns

Fixade teorin idag så nu har jag oceaner med tid jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Har hunnit med en lång vända på stan, utelek med brorsan, många lässtunder, övningskörning med pappa, en sväng på IKEA och filmkväll med Anna.
Vad morgondagen har att erbjuda förutom en körlektion på förmiddagen vet jag ännu inte, vad gör man på semestern egentligen?
Citatet från Nationalteaterns Men bara om min älskade väntar... (Bob Dylans Tomorrow is a long time)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det finns skönhet i flodens silversånger. Det finns skönhet i gryningssolens sken . Men då jag ser i min älskades öga. En skönhet större än allting som jag vet.

1:20 fm  
Anonymous Anonym said...

det där är en speciel låt, verkligen. men inte visste jag att det var en slags cover på bob dylan. undrar om han som spelat den för mig vet det. det borde han tycker jag. hoppas winnerbäck var bra. måste gå jag också. älskar att bli hög på musik.

1:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home