lördag, juli 15, 2006

Innehållslöst

Vi pratade om hösten
när sommaren var som skönast
Dagens sötaste: Nemi
5 saker jag har i min frys: Jordgubbar, bröd, lätta och champinjoner
5 saker jag har i min garderob: Locktång, platt-tång, böcker, skor och kläder

5 saker jag har i min bil: Har ingen bil
5 saker jag har i min handväska: Mobil, pengar, vykort, örhängen och någon pocketbok
5 personer som jag utmanar: Den som känner sig manad

Idag är det mesta innehållslöst och tråkigt. Och dessutom har jag ont i magen. Oh well, nya tag imorgon.
Citatet från Ulf Lundells Ryggen fri

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Älskade dotter ! Att läsa din blogg innebär att jag skrattar,njuter och ibland vill snyfta. Kram på dig du underbara egna människa ! Mamman

11:38 em  
Blogger Anna N said...

M: Tack, mamma. Hälsa Janne&syrrb och njut av Råå åt mig också! puss

5:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home