onsdag, november 01, 2006

Snö?

Det går snabbt i svängarna nu. Alldeles nyss lång, utdragen sommar, i helgen vacker höst och nu vinter. Typ. Väldigt mycket snö och hal is i alla fall. På måndag är det dags för vinterdäck på fina, fina bilen så nu ska jag be A hjälpa mig att ta upp däcken från källaren. Om jag vågar. Förra gången släppte han ett däck nerför trappan så jag höll på att bli fastklämd. Oh well, jag testar. Hör ni inget från mig på några dagar så ligger jag platt i källaren. Då kanske någon kan komma och hjälpa mig? Tack på förhand.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kan du inte försöka få med dig mobilen och slå en pling om du fastnar? Jag kommer!

10:08 em  
Blogger Anna N said...

Kom på att det vore en idé att be Anders hjälpa mig när han ändå är där. Han är ju inte elak och vill döda mig liksom. Tror jag. Skönt att du är hemma äntligen, Sabbe!

9:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home