tisdag, oktober 10, 2006

Musiktips. Bland annat.

Efter microuppvärmd wok är det alldeles snart dags att åka ner på stan för att hänga med SSU-Västerås sköna medlemmar. Bättre sysselsättning en tisdagskväll är svår att tänka sig. Hinner jag dessutom hem till Gilmore girls blir jag ännu gladare. Lunchade på ett mysigt ställe idag där killen kassan tittade på min knapp och undrade om jag hade fler. Han fick min.

Helgplanerna börjar så sakta ta form. Än så länge står filmkväll hos M och låååångfika med S på schemat. Me like! Lite vin på fredag kväll bara så är jag helnöjd. Någon?

Och förresten, Raymond och Marias nya låtar finns att lyssna på här.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gilmore girls är slut för säsongen :( Men Desperate är ju ikväll iaf... Puss

5:55 em  
Blogger Anna N said...

Jag glömde alldeles bort det! Attans... Men Äntligen hemma och DH är inte dåligt det heller. puss

9:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home