måndag, oktober 02, 2006

Allt ljus är på mig

Nu ska jag städa skrivbordet och lyssna på Bo Kaspers orkester högt. Sedan ska jag göra viktiga saker vid mitt fina skrivbord och titta ut på regnet och mysa över att jag slipper gå ut och så ska jag gå till köket och hämta en kopp kaffe och kanske värma lite mjölk i micron och låtsas att jag dricker latte. Men först skrivbordet.

Det här inlägget är mest för mig själv. Om jag skrivit här att jag ska städa skrivbordet (och inte mindre än tre gånger på typ tre rader dessutom) får jag ju jättedåligt samvete om jag inte gör det. Perfekt. Så går det när man inte har några kollegor som kan påminna en.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Anna Banana, nu har jag äntligen ordnat en blogg som kommer att vara uppdaterad regelbundet. Kram

4:33 em  
Blogger Anna N said...

d: äntligen! Länkar dig direkt!

1:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home