torsdag, september 21, 2006

Tack på förhand...

Hej!

Jag är trött. Skulle behöva komma i väg ett tag. Är toksugen på Bokmässan i Göteborg i helgen. Så om du också skulle gilla det och dessutom är rik sådär två dagar före lön så att du kan betala även min biljett är du hjärtligt välkommen att höra av dig.

Tack på förhand

;)

Annars är planen en lugn hemmahelg. Väldigt välbehövligt tycker nog min enorma smutstvättshög och mitt tomma kylskåp. Veckan efter valet har varit ganska lugn och behaglig. Så länge jag inte tänker på att Reinfeldt är Sveriges statsminister förstås. Då knyter sig magen krampaktigt. Så det tänker jag inte på. Istället har jag under två dagar sovit, fikat och hängt med toksköna människor. I tisdags Sabina, Christoffer, lensexpen och Maria. Igår Åsa, Bella, Sussie. Och Niclas. Förstås. Dessutom passade jag på att träffa min förebild från Österåkerspolitiken som numera är förbundssekreterare på s-kvinnor.

Well, nu går jag nog hem faktiskt. Måste ladda för Idol ;)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

har du hunnit dra till göteborg?

scott2002_a@hotmail.com

9:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home