söndag, augusti 13, 2006

Slut

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
Efter gårdagens magiska konsertkväll känns det verkligen som om sommaren är slut. Nu finns det inte längre en helg med ledighetsplaner som kan kännas som en välbehövlig oas i den annars så fullspäckade valrörelsen. Nu är det back to business och valseger den 17 september som gäller.

Bästa igår var hur som helst: vaniljpannacottan, Kom änglar samt konsertsällskapet. Så himla roligt det var!

Innan jobbet hägrar i morgon ska jag förresten åka till Mjölby där min bil finns i eftermiddag. Jag har en bil. Helt sjukt! Dessutom ska jag fundera över hur vuxet det känns att vakna halv åtta varje morgon trots ledighet. Det, lägenheten och bilen känns som fler vuxenpoäng än vad som är önskvärt för tillfället.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad är det för bil?

Kram Åsa

7:58 fm  
Anonymous Anonym said...

åh fan. jag hade ju inte heller tackat nej till vaniljpannacotta. winnerbäck är mannen men lisa ekdahl var snäppet bättre!

9:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home