onsdag, augusti 09, 2006

Snart, snart, snart

Du är början på nåt nytt och nånting underbart
för mig, för mig, för mig

Uppladdningen för lördag är i full gång. Nu är det Winnerbäck på repeat här på jobbet.

Om jag i morse när jag gick hemifrån vetat att jag skulle ägna största delen av dagen åt att bära kartonger och flytta stolar och bord är det tveksamt om jag satt på mig de fina skorna med de låga klackarna som gör att jag låter som en skolfröken när jag kommer i korridoren. Men nu visste jag ju inte det så jag har burit och dragit och haft mig med stil. Det är inte alla som lyckas med.

Förresten. Om man klättrar på skrivbordet för att sätta upp affischer får man kanske finna sig i att få ett häftstift i knäet. Dumt och onödigt är det i alla fall. Och ont gör det.

Citatet från LW:s För dig

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

verkligen dumt med häftstift!
lyssnar också på winnerbäck. wohooo! puss

7:29 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, jaja.. vad är väl en bal på slottet... Tyvärr så vinner kräftfiske över Winnerbäck, i alla fall den här gången. Ha det så underbart!*stoooorkram*

9:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home