söndag, juli 30, 2006

Fixar & donar

Slow down, you move too fast
You got to make the morning last
Just kicking down the cobblestones
Looking for fun and feeling groovy
Finaste vädret idag som matchar mitt humör. Storstädade lägenheten igår och har tvättat i morse så nu känner jag mig alldeles redo att gå tillbaka till vanliga jobblivet. Tog ett bra tag att packa upp efter sommarresorna. Det är inte klokt hur mycket kläder och hur många par skor jag haft i min stora väska som jag levt med i en månad nu. Crazy.
Ska bege mig hit och simma i eftermiddag tänkte jag. De sista skälvande semestertimmarna tänker jag minsann ta vara på.
Citatet från Simon and Garfunkels The 59th Street Bridge Song (Feelin' Groovy)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas du kikar här, jag kommer sitta i biblioteket för att läsa idag så jag kanske inte hör när du ringer men jag ska hålla ett öga på telefonen. *kram*

11:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home