tisdag, augusti 15, 2006

Bomull

You don't want the truth
Truth is boring

Jag kan inte avgöra om det beror på att jag är blödig eller på att jag börjar bli sjuk, men när jag hörde Hemliga pappan läsa ur sin bok började jag nästan gråta. dn.se -> webb-tv.

Känns som om jag har bomull i huvudet och det gör ont att svälja. När jag vaknade i morse lät det inget när jag försökte prata. Hade förvisso ingen att prata med, så det spelade ju ingen större roll egentligen.

I går skrev jag ju om tråkiga arbetsuppgifter. I dag har jag gjort roligare saker. Bland annat kört iväg till ett lager, träffat en tysk lastbilschaufför och försökt att på någon sorts blandning av tyska, svenska och engelska förklara att om han bara kör efter min pyttelilla bil med sin enorma lastbil så ska allt gå bra. Och det gjorde det. Nu är alla valsedlar på plats så nu är det fritt fram att rösta på sossarna i Västmanland den 17 september (eller från och med den 30 augusti om man är sugen på förtidsröstning. Kan vara ett alternativ om den 16 september ser ut att bli en blöt kväll och bakis-soffan känns lockande den 17:e. Bara ett tips i all välmening :))

Citatet från Robbie Williams Tripping

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Gumman ! Skulle gett vad som helst för en glimt av dej och tysken !! Mamma

8:02 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag fällde också nästan en tår.. det var riktigt fint! Kika här förresten det är också tokigt gulligt.

http://agnes.lurig.se/2006/08/11/vi-ar-alla-en-och-fred-pa-jorden/

4:51 em  
Anonymous Anonym said...

Äsch, länken förstördes.. lägger den som min hemsida istället.. *kram*

4:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home