måndag, september 25, 2006

Värme

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
för dig, för dig, för dig

Mejl att bli glad över...
"Ja, vi kan äta på fucking IKEA"

Helgen blev helt fab. Kollade på syrran som spelade fotboll, köpte tre par skor som tröst för att systemet inte var öppet (jag håller med, logiken är inte klockren), gick på Åkersbergapromenad, satt vid vattnet i Sthlm och läste Svd, fikade, åt avokadosallad medhur mycket skinka som helst och tittade på Agenda med finaste sällskapet. Bland annat. På torsdag beger jag mig till Barcelona och när jag kommer hem förväntar jag mig höstväder med vantar och ånga ur munnen. Okej?

Citatet från Winnerbäcks För dig

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Njut av Barca lite åt mig också darling! Ses när ni är hemma igen! :)

9:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home