fredag, januari 19, 2007

Brrr

Sitter invirad i mitt täcke och funderar på om jag borde avbryta mitt pågående experiment som går ut på att se hur kallt det kan bli ute innan det blir så kallt inne i fina lägenheten att elementen måste sättas på. Just nu är det brrr-kallt och snöigt ute men så länge jag har mycket kläder, tjocka strumpor och täcke klarar jag mig alltid.

Precis så intetsägande som detta blogginlägg inleddes känns min hjärna för tillfället. Veckan har minst sagt varit fullspäckad. Kvällsmöten, lunchmöten, tidiga morgonmöten, korrläsning till ögonen går i kors, layoutande, årsmötesfix, bilkörning, IKEA&Rusta-drive med halva ds, revision, medlemsvärvning, kursplanerande, radiointervju och spånmöten. Men som vanligt känns allt så mycket lättare, bättre och roligare efter kvällar som den här.

Och annat onödigt att veta:
- Min budget för den här månaden havererade när jag kom tillbaka efter julledigheten och konstaterade att rikskupongerna i kassaskåpet var slut och det tar en himla tid innan nya kommer.
- Postnummersök måste vara världens bästa uppfinning efter spolarvätskan

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Folk snackar om hjulet, tryckpressen, elden och annat.

Det har helt enkelt inte förstått spolarvätskans betydelse. Vilken uppfinning. Vilken uppfinning!

12:13 em  
Blogger Anna N said...

Eller hur! Spolarvätska är grymt underskattat...

12:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home