tisdag, mars 20, 2007

Eeh?

Åååh, Ordförande Persson-dokumentären är så fruktansvärt tråkig. Kasst filmad, Göran dissar folk till höger och vänster, Göran pratar om hur jobbigt han har det, Göran, Göran, Göran. Så här strax efter ett historiskt partiledarval, ett strålande linjetal och en knäckande Mona i gårdagens Aktuelltdebatt känns Göran-snacket så gammalt och ointressant.

Men hey, ändå kollar jag på det istället för Gilmore girls. Kanske för att på något sätt gottgöra att jag skolkade från s-föreningsmötet?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Håller verkligen med dig! Och vilken uppståndelse det har blivit, trots att den är så långtråkig. Och hur många gånger har man inte sett det där klippet "Mmm...ja, det är ju inte så mycket märkvärdigt som kommer över hennes läppar" om Mona Sahlin. Men den är kanske ändå roligare än ett möte centrala (s), vad vet jag...

10:15 fm  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du mår bättre nu, själv börjar jag må bättre, infan sucks imho, usch, trött på skiten, sitter i som en igel sen i torsdags, och trots att man säger att den är oinbjuden till kroppen så crashar den ändå! Nåja, summa summarum, hoppas du mår bättre! /Lasse

12:26 fm  
Blogger Linda Edwinson said...

Hej Anna, du gjorde min dag. Tack!
Din blogg är så härlig, personlig och originell. Mer sånt i bloggvärlden!

3:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home