måndag, mars 19, 2007

Mona & Fanny

Städar, lagar mat och lyssnar på Monas linjetal. Att vara sosse är fantastiskt härligt just nu. Jag är så glad över Monas grymma tal, att hon har så nytänkande planer, att hon lyfter miljön, ungas situation och fokuserar på Afrika. Att hon dessutom pratar om att stödja SSU är bara grädde på moset. Har du ännu inte lyssnat är det dags nu.

Syrrb berättade precis att hon ska åka till USA. Ett år som au-pair. Jag saknar henne redan så det gör ont i magen. Min lilla, lilla tuss. Hon kommer att ta Miami med storm och jag är så oändligt stolt över henne!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Monas tal ... vilken retoriker hon är! Ha ha, och ja... jag har sett talet pinsamt många gånger nu. Jag somnade till och med till hennes röst igår. Den där berusningkänslan Nalin pratade om, jag försöker verkligen göra allt för att behålla den ett tag till!

8:56 em  
Blogger Anna N said...

Alesia, I know the feeling! Och Aktuelltdebatten igår spädde på känslan ytterligare!

8:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home