söndag, april 22, 2007

Kanske inte förresten...

För några månader sedan halkade jag uppför en backe och stukade foten och fortfarande får jag så ont, så ont i foten när jag går i högklackat. Det kan ju låta som dagens bästa exempel på ett i-landsproblem men för en sucker för vackra höga skor som jag är det så tråkigt. Jag har ett par fina, rödlackade skor som vid stukningstillfället var nyinköpta. Nu står de i hallen med ett fint lager damm på och såhär i den gråa, regniga söndagen känns det som om jag aldrig, aldrig, aldrig kommer att få använda dem.

Åh, det är så synd om mig.

Eller inte.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo, det är synd om dig! Jag är hänvisad till mina sneakers - jämt - så jag vet hur det känns. Men mer synd är det om mig, som inte har pratat med dig på så länge! Puss

9:15 em  
Anonymous Anonym said...

I-landsproblem är också problem, eller vad var det vi sa ;-)

9:22 em  
Blogger Anna N said...

S: Men åååh, varför ses vi aldrig?! Måste ordnas!

M: Okej då, det är väl ett problem ;)

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home