onsdag, juli 04, 2007

Äh, jag orkar inte.

Har hört rykten om regn i flera delar av landet. Too bad. I Sundsvall är det strålande solsken så jag låter bli att skriva mitt långa inlägg om barndomens Åkersberga och går ut. Min promenad down memory lane kommer i natt istället.

Drog till den västernorrländska pärlan igår efter en glasspromenad med E, två missade bussar och ett missat pendeltåg. Flyget klarade vi dock utan större problem. Hann till och med sitta och läsa min nyinköpta "Handbok i konsten att vara social". Me love självhjälpsböcker som gör mig till en bättre människa.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, här tittar solen just fram bakom molnen och färskpotatis å sill till lunch :D (åt till och med frukost idag!)

2:24 em  
Anonymous Anonym said...

Gah! Vet du vem som länkar till min blogg?! Gissa, gissa, gissa! Så coolt... the one and only Åsa! Nu kan inte ens en kväll på jobbet förstöra den här dagen :D

4:14 em  
Blogger Anna N said...

Haha, du är så himla cool Lisa!!

4:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home