fredag, december 03, 2004

3 december 2004



Har aldrig varit med om liknande, vilken slappardag jag har! Anders begav för någon timme sedan iväg på kurs över helgen. Jag tog just en sväng till ICA och skaffade mig allt nödvändigt för helgen, sushi och annat gott.
Jag har alldeles tokigt ont i huvudet just nu, det flimrar framför ögonen och har sig när jag ställer mig upp. Har inte ätit så mycket idag, så det kanske beror på det. Hur som haver tror jag att jag ska stoppa i mig lite sushi nu och uppdatera mer lite senare. See ya!

Såhär vid halv elva-tiden på fredagkvällen, mitt i You've got mail för övrigt, bestämmer jag mig för att uppdatera trots att jag inte gjort något vettigt sedan sist. ätit sushi och filat på en jul-layout till hemsidan som jag tänkte fixa upp på onsdag. Ska försöka hålla mig med en och samma layout i åtminstone en vecka. Annars skulle jag lätt kunna ändra utseende på sidan varje dag, men någon måtta får det väl ändå vara?

Jag bara älskar filmen You've got mail. Har sett den hur många gånger som helst. I scenen när Kathleen och Frank gör slut med varandra säger Kathleen "I knooow" på ett väldigt typiskt sätt som jag också säger numera. Visste inte varför jag sa så men när jag såg filmen för något år sedan (för kanske tionde gången!) så märkte jag att jag tagit det därifrån. Så kan det gå...

Dessvärre händer det nog inte mycket roligare saker här. The Wallstones var på Grynets megashow idag. De där grabbarna är ju toppen :)