måndag, februari 19, 2007

Ombudsmannens bästa vän...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh, här var det ändrat! Gillar speciellt den ihåliga rubriktexten! :)

9:48 em  
Blogger Anna N said...

Nu har jag ändrat igen. Måste få utlopp för min kreativitet ibland. Men hey, årsmötesprotokoll är ju också festligt för det mesta!

Din blogg blev för övrigt riktigt snygg med det nya utseendet :)

10:33 em  
Anonymous Anonym said...

Jag förstår hur du tänker, men skulle nog ändå rösta på eniro.se i den där kategorin. Där finns ju både kartor och telefonnummer - en tämligen oslagbar kombination.

9:40 fm  
Blogger Anna N said...

eva, du har iofs en poäng där. Dött lopp mellan eniro och postnummersök kan jag sträcka mig till! ;)

8:25 fm  
Blogger Eva said...

Vi säger väl det då =) Postnummersök är ju tämligen unik om att göra sin grej, medan eniro får slåss med bland annat hitta.se.

11:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home