måndag, april 23, 2007

Jag hjärta COOP

COOP hade en massa tillfälligt parti av typ billiga varor, bara för dig tjejen-skyltar överallt idag och var jag än gick tänkte jag hur mycket tjänar jag på att köpa det där? hur mycket tjänar jag på att köpa det där? hur mycket... Till slut höll jag på att skrika Du tjänar ingenting på att köpa ett jättepack med majskorn när du har 52 kronor på kontot Anna! till mig själv men att skrika till sig själv på COOP kan man ju inte göra, det fattar ju vem som helst.

Syrrb ringde från USA under samma handlingsrunda. Det resulterade i att jag, utan att tänka, köpte avokado, ostkaka, gräddfil och brieost och fick ta till mina bästa Cajsa Warg-egenskaper när jag kom hem.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter ju som en härlig middag det där! Och det mesta du köpte var ju liksom bra-att-ha-grejer. Men jag tänkte på den där Brie-osten, har inte du hela frysen full med Brie-ost? Du köpte väl det nån gång när det var rea och ringde mamma och kollade om det gick att frysa in.

Så min fråga är; när det blir det vinochost-kväll?

9:56 fm  
Blogger Anna N said...

a: Mäh, jag köpte ju ingen brieost den där gången. Mamma tyckte att det där med att tina kunde vara krångligt.

Jag har osten, tar du med dig vinet så är saken avgjord?

10:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home