fredag, maj 18, 2007

Jag och Fredrik

När jag för en gångs skull pressar ur mig ett hyfsat seriöst och ganska välskrivet inlägg här på bloggen måste jag ju kompensera det genom att fetingfulblogga ett tag. Ni har väl läst Fredrik Virtanens Olyckligt kär i ingen speciell? Eller, egentligen spelar det ingen roll för den här texten, men det borde ni verkligen. Verkligen. Idag känner jag mig olyckligt kär, vill liksom tycka lite synd om mig själv och buhu, här sitter jag och är obesvarat kär men jag har ingen att applicera kärleken på. Eller många kanske. Lika dåligt båda två.

Oj, kolla rubriken. Skriver man verkligen Jag och Fredrik? Borde det inte vara Fredrik och jag? Sweet tonårsrevolt, here I come!





2 Comments:

Blogger Linda Edwinson said...

Och jag som trodde du skulle blogga om Reinfeldt, hur skadad är man inte då?

6:59 em  
Blogger Anna N said...

Haha, när det ändå är confessiontime: det var först när jag läste igenom inlägget en sista gång som jag märkte att jag skrivit just Reinfeldt istället för Virtanen. Så vi verkar lika skadade båda två!

1:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home