söndag, maj 20, 2007

Update

Alltså den här helgen, people! Jag har inte varit med om bättre på mycket länge. Det här inlägget blir dagbok med mellanstadiefeeling, men det bjuder jag på. Here we go:

Fredag
Shoppade med V i Eskilstuna. Världens sötaste skor för femtio kronor var dagens kap.
Hängde hemma hos A på kvällen, vi gjorde bönsoppa (och precis som vanligt fick jag kämpa med näbbar och klor för att han inte skulle blanda i salvia). Men först gick vi till COOP och mötte en massa festklädda glada människor på väg till stan.
Jag: Åh, vad alla verkar ha roligt och vi är värsta nördarna som ska gå till COOP och köpa vita bönor. När dom där går förbi skrattar vi jättehögt så tror dom att vi också har roligt.
A: Okej?
Jag+A: Hahahahahahahahaha. Gick dom på det?
Strax efter middagen kom S & A förbi. Fantastiskt roligt trots att/tack vare att S hade druckit alldeles för många shots. Världens finaste! Vid elvasnåret påbörjades roadtripen till Stockholm. Körde hem A till Huddinge och fortsatte till metropolen Åkersberga.

Lördag
Shopping i Täbban med mamma som hade plånboken full av rabattkuponger som vi gjorde vårt bästa för att utnyttja. På eftermiddagen fick vi ihop mammas skivspelare och jag blev alldeles hög av att bläddra igenom alla gamla lp-skivor. Vilken kväll! Vilket ljud!

Och samtidigt: msn med syrran, skönt att hon snart kommer hem från USA. Jag längtar hur mycket som helst och vi kommer ha så förbannat kul i sommar!

Anna
vi satt i uterummet, åt färskpotatis och kollade bonde söker fru ;)

Fanny USA
åh vad mysigt.. jaså, kör dom en säsong till? visste inte att det var en sån succé.. haha

Anna
haha, eller hur! längtar du efter bonde söker fru också? då är det dags att komma hem!

Fanny USA
neej, mest längtar jag efter allsång, trots att det inte har börjat än

Anna
JAG OCKSÅ!!!


Söndag
Den här helgen är magisk och härlig och ändå har söndagsaktiviteterna knappt början ännu. Idag är det fika i Waxholm med S&C som gäller och sedan middag och Jösses flickor med mamma på stadsteatern.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vaaa, vad ni passar på att göra underbara saker nu när jag är borta då. =) Men äh, det är ni så värda!
Jag är förkrossad, Anna & Kajsa skulle kommit hem från Bahamas idag, men deras båt har gått sönder så dom stannar en vecka till. Vilket innebär att jag inte har någon att umgås med på en vecka. Wohoo! Och när dom kommer hem från Bahamas är det fyra dagar kvar tills dom åker hem. Det är inte lätt...
Men jag älskar dig!

3:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home