fredag, december 07, 2007

Barca

Efter två dygn i Barcelona konstaterar jag att det där med att stoppa precis allt av värde i en handväska och sedan lägga sig på stranden inte är någon höjdare. Särskilt inte om man efter någon timme slutar att ha handen över ovan nämnda väska som ett skydd mot illasinnade tjuvar. Då kan man nästan ge sig på att den blir stulen faktiskt. Och då kan man lätt komma hem utan pass, körtkort, pengar, visakort eller hemnycklar.

Men annars var det magiskt bra. Varmt och soligt och goda tapas och fantastiskt vin och åh, Barcelona. Vilken stad. 

Och det vackraste jag vet är hans långa ögonfransar när han sover.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh my! Jag som hetsat upp mig av oro över att nåt hänt dig, vilken tur att det "bara" var väskan som försvunnit. Stackars dig! Kan jag hjälpa dig på nåt vis? Puss

11:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home