onsdag, november 14, 2007

Me love Sara & Jesper

Det tog typ en halvtimme att logga in på blogger från den här macen. Vad är dealen med att man inte kan göra @ på ett vettigt sätt? Länkar fixar jag inte heller att göra, så jag kör jäkligt mycket old school med url inom parentes.

Nåväl, är inte på topp idag, så nu på eftermiddagen har jag legat i sängen och lyssnat på SSUs RadioAktiv. Igår kväll stötte jag på Sara (syazdanfar.blogspot.com) och Jesper (jesperlindholm.blogspot.com) på jobbet strax innan de skulle sända Med kärlek från betongen. När jag nu hörde att de båda var sjuka kändes det bara halvt klockrent dels att jag kramade dem och dels att de blev så glada över det överblivna godiset från Bommers. Förkylningsfingrar i gemensamma godisskålar är big nono hörrni!

Nåväl. Igen. Lyssna på deras skolsnack i programmet, de är grymma! (http://www.ssu.se/radio/listprogram.html?idradiotype=6).

Andra godbitar i SSUs RadioAktiv är Daniel Suhonens premiärprogram av Radio Tvärdrag (http://www.ssu.se/radio/listprogram.html?idradiotype=15) och såklart radiodagböckerna från Palestina (http://www.ssu.se/radio/nyheter.html?idart=2501)

Såg förresten att jag inte länkat till Sara tidigare. Skandal, I tell ya. Nu är det åtgärdat i alla fall.

4 Comments:

Blogger Joanna said...

Är du mer på topp idag?

1:16 em  
Blogger Anna N said...

Typ på topp! När ska vi promenixa?

1:20 em  
Blogger Joanna said...

Ikväll? I morgon bitti? På måndag? När som! Du är nog mest upptagen. Jag plågar mig själv genom att läsa dukanskekangissavems-blogg och blir lite skrämd över hur elak blir och hur spydigheterna bara växer. MEN JAG KAN INTE LÅTA BLIIII!

PS. Tänk vad praktiskt det hade varit om du fanns på msn. Då hade vi sluppit kommunicera via bloggen. Men, men... det funkar väl det också.

3:02 em  
Anonymous Anonym said...

Du är för göllig!
Och for the records, godiset var helt brilliant..
Hoppas vi stöter på varandra fler gånger på expen :)
Kram!

8:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home