tisdag, augusti 26, 2008

Lite av varje

A sov över ett mål mat även i natt, nu håller vi tummarna för att det där om att två gånger är en vana stämmer. Tröttheten är inte så konstig kanske, igår var hon på sitt första repskap med arbetarekommunen och det är ju en energikrävande sysselsättning för en liten bebis kan man tänka. Det verkade dock inte gå någon större nöd på henne, hon åt och sov och skrek lite i trapphuset där det ekade så roligt. 

En huvudvärk som gjorde att jag helst gick stelt med axlarna uppdragna till öronen hemsökte mig igår kväll. Två alvedon och en hel natts sömn senare är jag, som tur är, mer än redo för tisdagens begivenheter. Just nu skriver jag och fixar lite i photoshop med bebisen sovandes på min mage, efter lunch ska jag till expen och göra lite nytta. Ikväll är jag inbjuden till SSU-distriktets styrelsemöte, en dagordningspunkt ska jag vara med på och det känns alldeles lagom. I typ oktober var jag på mitt sista ds-möte så det ska bli ett kärt återseende.