tisdag, juni 09, 2009

Eftersnack

I tankarna har jag några bloggtexter som pockar på att bli skrivna, och jag tänkte göra dem till viljes. Bland annat gav DN mig en madeleinekaka häromdagen, detta måste sättas på pränt! Imorgon kanske. Innan dess väntar en fortsatt röjning av valcentret för att sätta expeditionen i sin forna glans. Som den såg ut innan den invaderades av beachflaggor, affischer, valsedlar, engångsgrillar, rosor och annat.

Valresultatet då? Godkänt, plusminusnoll är inget att hurra för precis och jag erkänner villigt att jag var bitter och besviken på valnatten. Nu känns det lite bättre, Socialdemokraterna i Västerås har gjort en bra valrörelse och trots att inte valresultatet är vad vi hoppats på har vi testat metoder och kan ta med oss en hel del erfarenheter till de valrörelser vi har framför oss. Nu väntar det viktiga arbetet med utvärdering och analys.

Och städning, som sagt. Off to expen!

1 Comments:

Anonymous Lisa Sundin said...

Hej Anna!! Åh, va kul att du hittade mig :D jag brukar följa din blogg lite titt som tätt, men har tråkigt nog aldrig lämnat någon kommentar. Tycker hur som helst den är jättekul att läsa, du verkar ha fullt upp! :) Å sån himla söt liten tjej ni har! Hoppas vi klarar av det där med barn lika bra ;) Kramar Lisa

12:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home