fredag, maj 15, 2009

Kort uppdatering bara

Dagarna bjuder på en enda lång, rolig, arbetsam kampanj för ett rödare Europa. Jag går hemifrån innan G och lilltjejen har vaknat och när jag kommer hem hinner vi med middag och lite lek innan det är dags för oss alla att sova igen. Det är fantastiskt roligt, men igår när G smsade att A höll på att gå och lägga sig innan jag hunnit hem skar det i hjärtat på mig. En hel dag utan puss på de mjukaste kinderna - inte okej! Nu gick det ju bra trots allt, hon piggade på sig alldeles otroligt och var vaken och busade i säkert en timme sedan jag kommit hem.

Idag skriver G tenta på förmiddagen, jag passade på att gå till jobbet innan för lite fix (bland annat tömning av minibussen inför dagens begivenheter). Nu är klockan sju, G har just åkt, jag sitter i soffan och bloggar och lilltjejen snusar och sover. Det kan bli en riktigt bra dag det här.

Mamma och syrran har efterlyst fler bilder på A, här kommer två i alla fall. Nya grejen är att krypa in under vagnen.



1 Comments:

Anonymous Kajsa Sundin said...

Sötis! :)

10:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home