torsdag, april 09, 2009

Glad påsk!



Snart packar vi ihop oss för ett påskfirande hemma i Åkersberga. G har pluggböckerna med såklart, ledig tid måste tas tillvara. Förutom att äta ägg och dricka påskmust planerar vi att hitta en lekpark där A kan gunga för första gången. Det kan hända att jag bloggar under helgen men om jag glömmer passar jag nu på att önska glad påsk!

Datorn lämnar jag i alla fall inte hemma, det blir så stressigt då. Igår åkte jag till Stockholm men hann inte upp på Drottninggatan innan jag fick både samtal och sms om en länk som inte fungerade. Ett snabbt samtal till G som hjälpte till och konstaterade att länken i fråga faktiskt fungerade, men att internetadressen i ett brev som gått ut var fel. Lätt som en plätt, men ibland är det tydligen lättare att ringa OCH smsa innan man själv kollar vad som kan vara fel. Nu ska jag inte bli en bittermandel, det löste sig ju finemang till slut!

2 Comments:

Blogger Johanna said...

Glad Påsk till hela familjen! Hoppas att ni får ett superfint påskfirande!

12:04 em  
Anonymous Anonym said...

Du är utmanad.

9:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home