söndag, maj 03, 2009

Äntligen!











Jag har inte lyckats ta mig in på blogger på några dagar, så nu får jag skynda mig att blogga innan det fortsätter på samma spår igen.

Vi har firat Första maj i strålande solsken, med mycket folk och en Bodström i toppklass. Vi inledde dagen med scones, såna där tjocka pannkakor från over there, kladdkaka och en fin samling människor. Pepp! En perfekt uppladdning för de veckor som återstår innan Europaparlamentsvalet.

Annars då? Lilltjejen ställer sig upp mot det mesta (barnstol=bra, papperskorg=mindre bra) och tar små steg när vi håller i henne. Igår köpte vi ett par stabila skor åt henne så att hon kan öva ännu mer. Det blir roligare och roligare att hänga med henne när varje dag, varje minut är ett upptåg och äventyr!

1 Comments:

Anonymous Famp said...

Ja jag kom på det då jag hade uppdaterat, HUR kunde jag glömma det? Vi hade så roligt :)

10:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home