måndag, januari 03, 2005

3 januari 2005

Hej tussen!

Fick just ett samtal från syrran som tyckte det var länge sedan jag uppdaterade. Det ska jag väl kunna ordna.

Vad har hänt sedan sist? Jag har varit i Stockholm över helgen. I lördags var jag inte ens utanför dörren, sov en del, löste lite korsord och tittade på tv. På kvällen tog vi oss i kragen och bakade muffins i alla fall!
Igår åkte jag till hem till älskade Västerås. Men först gick vi lite på stan.

Nu försöker jag göra en massa saker samtidigt. Ska snart åka tillbaka till huvudstaden för vidare färd till pappa i Sundsvall imorgon. Nu har jag diskat, håller på att packa, bäddar och småstädar. Allt samtidigt och ja, det skulle säkert gå tokmycket snabbare om jag gjorde en sak i taget, men då hade jag ju inte gjort det på mitt sätt!