onsdag, december 15, 2004

15 december 2004

Igår skulle jag sova ett litet tag inför konståkningsträningen och lyckades somna djupt och drömma en massa konstiga saker. Kände mig inte ett dugg laddad för att åka skridskor med små kids. Men den första jag möter när jag kommer dit är en Emil, en liten kille i min grupp som kommer fram och tar mig i handen och säger "Grattis på namnsdagen i efterskott!". Man kan ju inte göra annat än smälta. Vi har träffats en gång tidigare, förra tisdagen. Och på hans lekis eller i hans skola går de varje morgon igenom vem som har namnsdag och förra torsdagen kom de väl fram till att det var Anna. Så gulligt av honom att komma ihåg det ända till igår. Sedan kunde jag inte låta bli att tycka att träningen var hur rolig som helst. Mysigt :)

Annars inget att veta av värde. Ska börja poppa popcorn snart och ladda upp för det sista Vänner-avsnittet!