onsdag, december 08, 2004

8 december 2004

Hejhej! Nu börjar jag bli feberfri och återgå till mitt vanliga jag igen. Vad nu det vill säga.

Idag gick Anders till skolan alldeles okristligt tidigt, han hann inte ens se julkalendern den stackaren. Men det hela ledde till att jag var någorlunda pigg och således såg julkalendern. Vad gulligt att Abbe är lite förälskad i Ester! Visste ni att man kan se julkalendern på nätet? Värsta bästa uppfinningen! svt.se kan man verkligen lita på. Men jag har funderat på en sak i julkalendern när man ska gissa på vad som är i frysen. I en isbit typ, som smälter. När man ser vad det är kommer det ju små snögubbar som hoppar och säger typ "banan, banan, en liten, liten banan" Undrar hur man kommer på en sån idé. Jätteroligt iallafall!

Igår var det konståkningsträning igen. Roooligt :) Fast jag skulle åka buss dit, och så stod jag där i godan ro med några andra passagerare och väntade och när bussen väl kom så gasade den bara och körde förbi. Snopet värre. Vi tittade på varandra och fnissade lite och började kolla när nästa buss skulle gå, 16 minuter senare. Inte bra! Så det blev till att ta en rask promenad till ishallen sådär på eftermiddagen.

Men åsa! Stackars kille, vilket mail du fått till! Haha, kan inte du skriva din mailadress i min gästbok för jag vill maila dig! Dumt att agera ligger nere :(

I'm back! Efter en helg i Stockholm är jag hemma i mysiga Västerås igen. Ska inte skriva så mycket om hur mycket jag gillar den här staden, det har jag ju gjort för många gånger redan! Men jäklars, vad mysigt det är att vara hemma igen. Så där ;)