torsdag, december 16, 2004

16 december 2004

Nu är det redan torsdag, snart är det helg och sen är det julafton. I princip.
Klockan är fortfarande morgon, så än så länge har jag inte gjort något av intresse alls. Får berätta vad som hände under gårdagen istället. Jag och Anders träffades på stan och fikade ett tag på Wayne's. Mysigt värre. Där såg Anders i tidningen att mitt favvoband Wallstones skulle vara med på Combo, som för övrigt inte är det så där hejdundrande bra program tycker jag. Men jag kunde inte låta bli att kolla på Karl och Johan iallafall.

Och så kom det då! Sista avsnittet av Vänner. Ja, jag tyckte att det var underbart. Ja, jag grät när Rachel kom hem till Ross från flygplatsen.

Anders pluggade hela kvällen. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men när Anders pluggar och jag vet att jag inte borde störa kan jag inte låta bli att säga en massa ointressanta saker och störa hur mycket som helst. Men Anders blir aldrig arg och det är ju tur...

Och nu blev tv:n alldeles svart. Har känt att det var på gång, den har flimrat och haft sig sedan igår. Attans, jag som just kollade på TV4 Mälardalen, mitt bästa program (som man sa när man var liten)!