måndag, februari 07, 2005

7 februari 2005

Hej på er, hoppas att ni har haft en skön helg allihopa. Jag har massa dåligt samvete för att jag varit så dålig på att uppdatera. Grejen är att alla mina distanskurser har kommit igång nu, jag har tagit på mig att göra en hemsida och att layouta en tidning. Har helt enkelt inte haft tid med dagboken.

Slut på bortförklarandet! Vill ni veta vad jag gjort sedan sist? Förutom att plugga och fixa vid datorn alltså... I lördags tog vi en promenad till IKEA för att byta en del på en byrå som vi köpte. I november. Den lilla delen var felborrad så att en av de tre lådorna inte gick att sätta ihop. Så sedan i november har vi haft en fin byrå med ett fult hål i. Och mitt kvitto var borta och vi har ingen bil att åka dit med (och om vi nu haft en bil hade vi ändå inte haft några körkort...) och allt kändes lite krångligt. Men det var så smidigt så. Vi behövde bara ett kontoutdrag och vi behövde bara ta med den lilla delen som var trasig så den kunde Anders ha i ryggsäcken. (Men för säkerhets skull tog vi med delen som lilla delen skulle sitta i.) Lätt som en plätt gick det! Tack IKEA!

Igår var det konståkningsträning som alltid på söndagar. Det är så himla roligt!!! Jag längtar så efter nästa träning!!!

Nu är det dags för frukost! Har ätit samma sak varje frukost den senaste veckan. Nypressad apelsinjuice, kikärtsbröd med avokado och tomat samt fil med müsli och frysta hallon. Och chai-te förstås. Icke att förglömma! Kan verkligen rekommendera det! Så himla gott!