söndag, januari 09, 2005

9 januari 2005

Idag fyller jag 22 år (hurra! hurra! hurra! hurra!) Så igår var det kalas och tårta och bullar för hela slanten här i lilla lägenheten. Anders och jag bakade i sex timmar i fredags kväll. Chokladbollar, Hallongrottor, Kanelbullar, Tårtbottnar och Superenkla frallor blev det.

Mamma, Janne och Fanny kom förbi på kaffe och tårta på eftermiddagen igår. Med sig hade de ett paket. Till mig! Ett halvårskort på
Kristiansborgsbadet. Perfekt! Nu ska jag simma massor.

Sisådär en timme efter att de gått kom några Stockholmskompisar förbi. även de hade med sig presenter. åh, det är ingen hejd på hur snälla människor det finns. Tack för finfina presenter! Dessvärre var de tvungna att åka ganska tidigt. Sista tåget till Stockholm gick klockan nio. (21.00!!!) Ingen ordning, det är ju hur tidigt som helst för att vara lördagkväll.

Tråkigt, men sedan kom andra människor hit! Suz, Erik, Emelie och Elina. Himla najs ;) Vi spelade spel och drack vin.

Ja, en perfekt kalasdag med andra ord. Och idag är det den riktiga födelsedagen. Men inget uppvaktande på morgonen blev det. Anders gick iväg för att plugga alldeles okristligt tidigt så jag och syrran sov några timmar till och sedan åkte även hon hem till Stockholm. Nu sitter jag här och mår som en prinsessa!