måndag, januari 31, 2005

31 januari 2005

Det har hänt så himla massa saker sedan jag skrev senast. Ska försöka mig på att berätta allt roligt som hänt.

åkte ju till Stockholm i torsdags eftermiddag och var förbi en snabbis på gamla
jobbet. Jag hängde också en del på Kulturhuset, som är så himla mysigt. Där åt jag en god lunch, pluggade och satt och fixade ihop några cd-skivor som jag skulle ge bort. Gjorde skivomslag i Photoshop som jag framkallade hos Odenlab. Det blev jättefint faktiskt.

På fredagsmorgonen var det dags för en gammal tradition, frukostmöte med Ann och åsa. Ann ska åka flera månader till Frankrike så vi fikade och pratade massa!
På kvällen var vi på sommarfest hemma hos Sabina. Det firades dels att Sabina ska flytta och dels att det då var 147 dagar kvar till midsommar. Skönt med lite sommarfeeling mitt i mörkret. Mer sånt, tack!

Alldeles för tidigt på lördagmorgonen åkte jag tillbaka till Västerås för min första föreläsning på kursen Introduktion till hållbar utveckling. Kan inte beskriva hur roligt det var att komma igång att plugga. Trivdes som fisken i vatten :) Lärde mig massa nya saker och diskuterade mycket med mina studiekompisar. Längtar redan till nästa gång, synd att det är dags först i mars. Det är kanske det som är nackdelen med distanskurser!Igår tänkte vi gå och äta på vår favvorestaurang här i Västerås. Men så kom vi på att vi skulle försöka maten hemma istället. Helt klart billigare och förhoppningsvis godare. Och det blev faktiskt jättegott! Så nu ska vi ge oss på rätten imorgon igen.