torsdag, juni 16, 2005

16 juni 2005

Det är sommar! Man kan gå i linne och lämna varma tröjan hemma och inte ens frysa lite. I like!

Igår var vi på allsångskväll på Lögarängen. Massa människor som sjöng fina sommarsånger med Anders Berglund och Pandora. Hur mysigt som helst! Arrangemanget är en del i den fantastiska tillställningen
Västerås vattendrag. Vi ska definitivt tillbaka ikväll!

På söndag börjar årets upplaga av
Sommar. äntligen sommarpratare! Jag letar efter en liten, tokbillig radio så att jag kan lyssna var som helst. Jag lovar, om Linda Skugge hade skrivit så i sin blogg hade hon inom några dagar fått typ tio små radiosar på posten för att folk vill hjälpa till och ändå inte använder sin lilla radio. Jag vill vara som Linda. Fast mest ha samma läsarunderlag. Nu är jag ju helt okänd så jag får fortsätta leta på stan istället. Det är inte fy skam det heller må jag säga!