lördag, juni 04, 2005

4 juni 2005

Dagens tv-höjdpunkt var Wild Kids, och när precis alla kanaler visade tråksaker fick jag för mig att jag kanske skulle återuppväcka datorn en aning. Och det verkar ju ha gått bra. Får se hur länge det håller i sig.
I torsdags tog min fantastiska lillasyster studenten. Jag storgrät och var så fruktansvärt stolt. Har aldrig varit stoltare, höll på att spricka. Faktiskt.
Annars händer inte mycket intressant. Det sägs att det är juni, och om jag inte vetat bättre hade jag trott att någon skämtade. Det är ju kallt och regn för tusan!

Och så har jag dåligt samvete för att jag inte skriver om intressanta saker och reflekterar över dagspolitiska händelser och sånt där. Jag vill bli bättre på sånt. Tror jag. Det finns så många andra som lägger ner tid på att fundera över världen vi lever och själv ägnar jag mig åt så här triviala saker som att skriva att datorn är trasig och att det inte är ett endaste roligt tv-program på hela kvällen. Jag ska bli bättre. Någon gång. I framtiden. Kanske ;)

Och för övrigt gillar jag inte folk som klagar på
Ebba von Sydow och hennes bloggande. Det är alldeles frivilligt att läsa faktiskt. And I like!