torsdag, augusti 25, 2005

25 augusti 2005

Sitter här med en nygjord hallon&banan-smoothie, har varit ute på en rask timmes-promenad och har precis stoppat in en maskin tvätt. Har köpt en massa kurslitteratur idag, beställt CSN-blanketter, gått och registretat om mig på skolan för att det inte riktigt fungerade förra gången. Tydligen. Dumt eftersom jag då (i tisdags) stod en kvar i kö helt i onödan. Hur som helst tycker jag nog att jag varit ganska effektiv och duktig idag. Så det så!

På terrassen nedanför mitt fönster har några beteendevetare nollningsförfest. Alla våra nollningsaktiviteter är i Eskilstuna och jag tror inte att det är så många som åker dit från Västerås. Så vi nya lärarstudenter härifrån stan blir inte så nollade alls. Lite tråkigt faktiskt.

För övrigt saknar jag Sabina så himla mycket!

Nu ska jag kolla in
Sylvia som jag lånade på dvd på stadsbiblioteket idag...