torsdag, september 15, 2005

Längtan

I går pratade jag med i telefon med en tunnelbaneåkare och när jag hörde de välbekanta pipet innan dörrarna stängdes sög det till i magen. Tror bestämt att jag saknar Stockholm en aning. Trots att jag blivit en lantis på besök i storstaden som inte alls förstår varför alla stressar eller varför det är så viktigt att gå på rätt sida på rullbandet.

Fick reda på min VFU-plats idag, ska vara på Persboskolan här i Västerås. Det blir säkert jättebra. Längtar massor tills det är dags.

Sabina, my love, har börjat blogga. Åh, vad hon är fin!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Javisst är smyckena fina! :) Kommer från mitt jobb, jag jobbar på ragazza som butiken heter (krims-kramsbutik). Vilken stad bor du i? Kanske du har någon i närheten? Annars kan jag fixa om något särskilt önskas. Tack för titten förresten! :)

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home