fredag, mars 31, 2006

Åsa Petersen skriver en klockren, saklig ledare om aborter här. Och Linda Skugge svarar på sin blogg:

"Åååh vad jag är trött på det där om Fittstim. Mitt råd i dag till samtliga
unga tjejer och mina döttrar är: kalla dig INTE feminist!
Sen undrar jag varför Åsa Petersen måste vänta till v 18-22 innan hon gör abort? Är det för att hon inte vill ha en liten skrikis nu när hon suktar efter höga poster inom
sosse-eliten? Det passar liksom inte hennes liv just just nu...
För övrigt borde Åsa (30-nånting) verkligen se till att försöka bli gravid nu om hon inte vill bli en av alla de som sitter och gråter på Sophiahemmet för att de inte kan få
barn. Förstår Åsa det?"


Är det inte onödigt av Linda Skugge att vara så elak? Och är det inte fruktansvärt onödigt av mig att bli så ledsen, så ledsen...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men jisses, jag blir chockad av Skugges svar. Vadå extremt onödigt elakt...? :/

5:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home