torsdag, december 21, 2006

3 säkra tecken på att min kropp snart börjar strejka och kräva julledigt

3. Jag får tänka några sekunder för länge på om det är 23 eller 24 jag fyller om några veckor/om det är morgon- eller eftermiddagsfika jag just suttit i fikarummet och intagit/om jag verkligen minns mitt mobilnummer.

2. Jag vaknar på morgonen och är övertygad om att någon ställt om mina två väckarklockor och det i själva verket var fem minuter sedan jag gick och la mig.

1. Lokalsinnet slås ut fullständigt. (Oh yes, värre än vanligt). Jag kan stå på centralstationen i Stockholm och för mitt liv inte komma på hur jag ska ta mig till Stureplan. Efter en kort vandring på måfå får jag en guidning av fantastiska A som står och delar ut flygblad i Västerås.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad ska du till Stureplan och göra? Är du på centralen är det bara att följa skyltarna mot tåget mot Märsta, hoppa av i Väsby. Jag möter dig på stationen! Dags att pausa nu! Kram

11:50 fm  
Anonymous Anonym said...

Välkommen hem min unge !!

8:51 fm  
Anonymous Anonym said...

... and it's because you're worth it! GOD JUL!

10:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home