måndag, januari 22, 2007

Ooookej?

Efter helvetesfärden i lördags har jag utvecklat något galet körbeteende som liksom går ut på att allt känns som a piece of cake. Haha, jäklar vad halt det var här! Ja, men det är inte värre än i lördags, Boom-chacka-lack! Wiie, där höll jag på att glida rakt in i en pensionär på övergångsstället. Haha, men här är det nära till sjukhuset, så var det minsann inte i lööördags! Tjingeling lilla pensionären!

Till detta ett hysteriskt lättat skratt.

Sjukt. Indeed.

4 Comments:

Blogger Eva said...

Jag tror man behöver köra ett par gånger under förhållanden när man borde låtit bli bilen för att bli en säker förare. Själv körde jag upp i snöväder så jag var nog lite härdad från början =)

11:25 em  
Blogger Kotten said...

Får du olika poäng beroende på vem du kör på?
Vem ger flest poäng?

11:09 fm  
Blogger Anna N said...

kotten: Usch, det där verkar läskigt! Kan man inte få poäng om man skonar folk från påkörning istället? :)

1:17 em  
Blogger Kotten said...

Tänkte mig inte för. Tack.
Annars var det mer tänkt som ett skämt.

4:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home