onsdag, maj 23, 2007

A - the one and only!

Ibland får jag frågan om hur det funkar att umgås så mycket med A nu när vi inte är tillsammans längre. Det brukar ju gå bra, men idag var det svårt. A var på sitt grymmaste, sjukaste, härligaste, oschysstaste humör - and I like!

Vi strosade runt i en prylaffär och plötsligt började han säga saker som "Men Anna, den här skulle verkligen passa med dina spräckliga gardiner" om jättefula vaser. Det slutade med att jag snabbt gick ut ur affären och han avslutade hela sessionen med att säga till tanterna i kassan att "Okej då, vi kommer tillbaka och köper den sen".

Dagens kanske roligaste konversation är annars:
Jag: Nä, jag vill inte förpesta din kväll med min blotta närvaro längre.
A: Det skulle du tänkt på lite tidigare. Typ för tre år sedan.

Ouch ;)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha Anders. vad var det vi kallade honom på vallägret förut? Det var så sjukt länge sen, jag tror att jag var 15. Oh my! Nu ska jag bota min baksmälla med ett pass på gymmet och sedan bada lite ångbastu och jacuzzi i spat. =) Wohoo!

1:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Okej förlåt, tar tillbaka...det där med spräckliga vasen alltså, för du har ju inte ens gardiner hemma.

När det gäller det andra jag påstås ha sagt kan jag stolt konstatera att jag skulle förolämpa de andra så hårt i det där MTV-programmet vi såg igår.

Go Andy, Go Andy!

Kanske tur att jag inte har MTV hemma, skulle bli helt odräglig (som att jag inte redan är det).

10:04 fm  
Blogger Anna N said...

L: Eller hur!

F: Anders? På vallägret i Halmstad? Minns inte faktiskt! Var det då han började kalla dig för Fankan?

A: Nämen du har ju så himla fina gardiner hemma!

2:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home